perjantai 29. tammikuuta 2016

Raipaniskuja Ragnarökiin asti

Oletko joskus miettinyt, millaiseen paikkaan olet syntynyt? Olet syntynyt Yhteiskuntaan ja olet osa sitä, vaikket niin ehkä tahtoisikaan. Yhteiskunta päättää puolestasi kaikesta kysymättä mielipidettäsi asioihin ja kertoo, miten sinun tulee toimia ollaksesi kelvollinen osa Yhteiskuntaa. Ellet toimi, olet epäkelpo ja paska yksilö ja sinua kuulu rangaista. Nykyään ei ehkä käytetä rankaisuun enää raippaa, paitsi pornoelokuvissa, mutta rangaistus on rangaistus, vaikkei raippaa käytettäisikään.

Sinun on pakko käydä kouluja ja oppia asioita, sekä turhia että ihan hyödyllisiä sellaisia. Ellet käy peruskoulua, sekä sinua että vanhempiasi rangaistaan. Peruskoulun jälkeen on opiskeltava ammatti, minkä jälkeen on mentävä töihin. Maksat palkastasi hyvässä lykyssä jopa puolet veroa. Ellet maksa, olet rikollinen ja Yhteiskunta rankaisee sinua. Ellet käy töissä, et ole hyödyllinen Yhteiskunnalle ja joudut elämään köyhyydessä vailla kunnon tuloja, minkä voi myös ajatella rangaistukseksi.

Ajaaksesi autoa sinulla tulee olla lupa ajoneuvon hallintaa varten, eli ajokortti. Ei kelpaa, että itse opettelet ajamaan autoa, vaan sinulla pitää olla virallinen lupa siihen. Maksat autovakuutukset ja autoverot. Ellet maksa, et saa ajaa. Jos ajat siitä huolimatta, sinua rangaistaan. Auto pitää katsastaa säännöllisesti, vaikkei siinä mitään vikaa olisikaan. Ellet katsasta, menetät jälleen oikeuden ajaa autoa.

Et saa rakentaa itsellesi tölliä ihan mihin tahansa, vaan tarvitset siihen rakennusluvan, minkä tietenkin myöntää Yhteiskunta. Yhteiskunta päättää, kuinka ison tönön saat rakentaa. Joudut tietenkin maksamaan siitä suonpalasesta, mihin sen tönösi aiot pystyttää, ja tietenkin maksat itse tönöstä ja kaikesta muusta, mikä siihen tönöön liittyy. Jos haluat mennä asumaan luolaan, olet Yhteiskunnan mailla ja sinua tullaan todennäköisesti rankaisemaan mukavalla lomamatkalla pehmustetussa huoneessa.

Jos haluat lähteä ulkomaanmatkalle, sinulla tulee olla siihen Yhteiskunnan lupa, eli passi. Muuten et saa lähteä. Jotkut Yhteiskunnat vaativat vielä viisuminkin. Ellei sinulla ole tarvittavia papereita, saat taas rangaistuksen.

Mikäli vedät jotakuta turpaan hyvästä syystä, Yhteiskunta rankaisee sinua. Jos sinulla on nälkä ja haluat syödä, sinua rangaistaan, ellet ole maksanut ruuastasi. Jos ajat liian lujaa, sinua rangaistaan. Jos haluat pitää vähän hauskaa ja teet sen Yhteiskunnan mielestä väärällä tavalla, sinua rangaistaan. Jos teet tiettyjä asioita ennen tiettyä ikää, sinua rangaistaan.

MAKSA! TOTTELE! OLE YHTEISKUNTAKELPOINEN! Tai muuten…

Eli jos asiaa tarkemmin ajatellaan, teet mitä tahansa, sinua rangaistaan! Helpommalla pääsisi, jos muuttaisi viidakkoon, missä ei ole Yhteiskuntaa eikä mitään vitun sääntöjä, paitsi ne kuuluisat viidakon lait. Elämällä tässä meidän helvetin hienossa Yhteiskunnassamme saat maksaa aivan kaikesta ja kiduttaa itseäsi noudattamalla kaiken vitun maailman sääntöjä aina Ragnarökiin asti (ellet tiedä, mikä on Ragnarök, niin KVG). Eikä senkään jälkeen ole todennäköisesti helpotusta luvassa, koska Odinin hengissä säilyneet sukulaiset kuitenkin päättävät alkaa vittuilla ihmisille ja keksivät rakentaa jotain vielä paskempaa kuin Yhteiskunnan.

Vaikka ehkä oletkin vapaa, olet kuitenkin vanki. Olet tämän vitun Yhteiskunnan vanki ja kätesi on sidottu toimimaan niin kuin Yhteiskunta haluaa sinun toimivan. Ei siis ole vapautta; on vain harha vapaudesta.


Vittu, että alkoi vituttaa! Taidanpa hakea viiniä vitutukseen, kun kerran olen tarpeeksi vanha sitä juodakseni enkä aio enää tänään autonrattiin astua. En siis riko mitään sääntöjä eikä minua tarvitse rangaista mistään. Perkele.

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Rakkaus on ruma sana

Oletko ihminen? Jos olet, sinulla todennäköisesti on jonkinasteisia tunteita. Ne kuuluvat osaksi ihmisyyttä. Tai ainakin näin olen käsittänyt.

Jos olet ihminen ja sinulla on tunteita, olet mahdollisesti joskus ollut ihastunut johonkin. Mahdollisesti jopa rakastunut. Rakkauden ihanasta huumasta on kirjoitettu kymmeniä tuhansia lauluja, vähintään yhtä paljon runoja, rakkaudesta on tehty kirjoja ja elokuvia. Jopa Raamatussa sanotaan, että kaikkein suurin on rakkaus.

Onko tosiaan näin?

Jos olet ollut joskus rakastunut ja tiedät, mitä se on, tiedät ehkä senkin, että se on kaikkea muuta kuin sitä ihanaa huumaa! Rakkaus ei todellakaan ole sitä, että ratsastat auringonlaskuun maailman ihanin prinssi tai prinsessa sylissäsi ja elät elämäsi onnellisena loppuun asti. Rakkaus ei ole kaunista, vaan se on raakaa ja rumaa. Se syö sinut sisältä, aiheuttaa ennenkuulumatonta tuskaa ja henkistä kipua. Rakkauden nimissä on tehty maailman typerimpiä tekoja, joita katuu vielä vuosikausia sen jälkeen, kun ne on tehty. Tekoja, jotka saattavat syöstä sinut jopa kadotukseen! Tai ellei ihan kadotukseen, niin erityislapsen yksinhuoltajaksi ja ulosottoviraston asiakkaaksi ainakin. Rakkaus ei ole ihanaa, vaan se vituttaa!

Miksi ihmeessä ”se kaikkein suurin” nyt sitten niin paljon vituttaa?

Koska se aiheuttaa sitä helvetinmoista kipua, kun joutuu olemaan erossa toisesta. Ikävä sattuu ihan helvetisti! Ja rakastuneena kun se ikävä on jatkuvasti läsnä, niin ehtiikö sitä kivaa ja kuplivaa rakkauden tunnetta tuntemaan ollenkaan? Ei! Rakastunut ihminen on vain vittuuntunut koko ajan, kun olisi hirveä halu olla oman kullan kainalossa, muttei pysty eikä kykene, kun on työ, mikä pitää hoitaa, harrastukset, missä pitää käydä ja arki, mikä pitää hoitaa. Eikä niitä asioita edes pysty hoitamaan kunnolla, kun mielessä pyörii vain koko ajan Hän, kenen kanssa ei juuri nyt voi olla. Yritä siinä sitten keskittyä työntekoon, kun ajatus karkaa aina työstä johonkin muualle. Elämä olisi noin tuhat kertaa helpompaa, ellei rakkautta olisi.

Miksi tällainen vitutuksen aihe tänään?

Koska olen vittu aivan umpirakastunut maailman täydellisimpään ihmiseen! Ihmiseen, jossa kiteytyy kaikki se, mitä olen ikinä kumppanissa toivonut. Ja voi vittu, miten se sattuu! Ja voi vittu, miten se sattuminen vituttaa! Miksi mun pitää olla ihminen? Miksen voisi olla tunteeton robotti? En tuntisi tätä järkyttävää ikävää ja pystyisin ehkä ajattelemaan jotain muutakin kuin sitä, että haluaisin vain olla tämän täydellisen ihmisen kainalossa, rutistaa häntä oikein lujasti ja kuiskata hänelle, miten paljon hänestä oikeasti välitän. Kaiken huipuksi olen niin täydellisen lätkässä, etten pysty edes suunnittelemaan lomareissuja tai muita kavereiden kanssa, koska en vielä tiedä, miten tämä uusi, vajaan viikon verran toiminut ihqupihqu-lässynlää-parisuhteeni toinen osapuoli mahtaa ajatella asiasta sitten puolen vuoden päästä, kun se lomareissu olisi ajankohtainen. Unohtelen tärkeitä asioita, kuten esimerkiksi erään tärkeän kokouksen, koska mielessä pyörii vain Hän. Toimintani vastaa tällä hetkellä täydellisen idiootin tasoa ja tuntuu siltä, että aivoni olisivat pehmenneet kokonaan. Ja se vituttaa!

Voi vitun vitun vittu!


Ehkä joskus vielä opin. Tai sitten en. En tiedä. En tiedä juuri nyt yhtään mitään, koska mielessä pyörii vain ja ainoastaan Hän. Ja voi vittu, miten se vituttaa!